می خوانم

دختر تهرانی ، عکس دختر ، دختر خوشگل ، ناز و زیبا


8 نظرات:

ناشناس گفت...

اينم يه سايت خيلي باحاله حتما سر بزنيد و نظر بديد
ميتونيد حتي اسمس هم بفرستيد


ha3rat.blogfa.com

ناشناس گفت...

www.asiatak.wapka.mobiسایت چت روم برای دوستیابى وسرگرمى_بهترین چت روم درایران وآسیابراى موبایل وكامپیوتر_فرصت راازدست ندهیدوعضوشوید

ناشناس گفت...

سلام محمد هستم از تهران خونمم خیابان فرشتس یه دختر خوب و سالم برای دوستی بدون سکس شاید به ازدواج هم برسه 24 سالم لیسانس برق دارم سربازیمم تموم شده اینم شمارم09368125130

ناشناس گفت...

خونت خیابون فرشته اس بعد میای تو یه سایت سکسی درخواست ازدواج میکنی واقعا که! اونم دختر خوبو سالم اینجا کس مغز؟ ههههههههه

ناشناس گفت...

arsin hastam az tehran doktara az shanbe tamas begiran 09354102362 arsin_gh95@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام بر مردم خیرخواه ایران.عزیزان من و دوستانم تصمیم گرفتیم تا برای دوستمان که به خاطر کوتاهی شرکت بیمه در اثر سانحه تصادف در زندان می باشد و کودک 4 ساله او که چشم به راه پدرش است کاری کرده باشیم و از شما دوستان نیز تقاضا داریم با کمک های خود ما را در به ساحل رساندن این پدر بی گناه به آغوش کودکش یاری نمایید.
فطره قطره جمع گردد / وانگهی دریا شود کودک 4 ساله این مرد چشم به انتظار قطرات کمک شما دریای عظیم مهر و عطوفت می باشد.
شماره حساب بانک صادرات 0105005320006
شماره کارت جهت انتقال کارت به کارت کمک های شما دوستان 6037691771196110


ناشناس گفت...

سلام دانیال هستم 31 از تهران و قصد دوستی با یه خانم با شخصیت دارم
مدیر شرکت ... - ماشین ماکسیما - ساکن پونک
09331432289
daneel_1981@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام واسه دخترای سکس تلی فوق حشر! اشکان هستم استاد معروف سکس تل...دخترای خفن فوق العاده حشری که آب کسشون بند نمیاد بزنگن تا لذت یک سکس تل واقعی رو تجربه کنن.09362723299

ارسال یک نظر