می خوانم

دختر دختر ایرانی دختر ایرونی دختر ترکی دختر تهرون دختر تهرونی دختر خراب دختر


3 نظرات:

ناشناس گفت...

اينم يه سايت خيلي باحاله حتما سر بزنيد و نظر بديد
ميتونيد حتي اسمس هم بفرستيد


ha3rat.blogfa.com

ناشناس گفت...

سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013072269

ناشناس گفت...

سلام
مجتبی هستم 30 سالمه ساکن گیلان هستم شهر رشت دنبال یه دختر شیطون و پایه عشق و حال هستم که ساکن گیلان باشه و موقغیت بیرون اومدن و عشق و حال رو داشته باشه من هم براش کم نمیزارم هم ویلا دارم و هم ماشین مدل بالا اگه واقعا پایه هستی و شرایطشو داری با من تماس بگیر شمارمم میزارم تلگرام هم دارم دوست داشتی میتونی پیام بدی با هم اشنا شیم

فقط خواهشا از راه دور زنگ نزنید - قصد ازدواجم ندارم - خواهشا فقط دختر ها با زن ها زنگ بزنند با پسر دوست نمیشم

ایدی تلگرامم M0J4056@

دختر ها با زن هایی که سر کاری هستن و شارژ میگیرن پیام ندن من برای کسی خرج میکنم که خودشو به من نشون بده و اعتماد منو جلب کنه چون الان بیشتر دختر ها پسر از اب در میان پس حتما بخون شرایط رو بعد زنگ بزن
منم خیلی مهربون و دلسوزم چون هر دختری بهم زنگ میزنه مذهبی بخاطر همین این پیام رو نوشتم که مذهبی ها با راه دور ها زنگ نزنن

09376044056

ارسال یک نظر